2011. október 30., vasárnap

IKEA SPÖKA Éjszakai világitás - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Azért tettem ebbe a kategóriába, mert szoptatáshoz ajánlom, éjszaka amikor nem akarjuk sem a babát sem magunkat kizökkenteni az alvási ritmusból, vagy amikor csak bemegyünk éjszaka betakarni, megnézni hogy rendben van-e.  
Próbálkozatam kislámpával, mobiltelefon fényével, hogy ne legyen túl világos, de ez valóban bevált.
Kellemes nem erős pirosas meleg fényt ad. Világíthat akár folymatosan konnektorról, az adapter miatt nagyon alacsony fogyasztású.
Én inkább 3-4 naponta feltöltöttem, (simán bedugtam a konnektorba kikapcsolt állapotban) majd mobil lámpaként használtam, időszakos bekapcsolásokal 3-5 napig kitart.
Teljes eredeti csomagjában, leírással, minden tartozékkal együtt küldöm.
Teljesen feltöltött elemmel 4-5 órán keresztül világít.
Transformátor/töltő a csomagban.
Mással nem helyettesíthető világító diódákat tartalmaz, élettartam kb. : 50. 000 óra.
Lámpa foglalat: Polipropilén műanyag
Huzat: szilikongumi, Szilicon festék
Sok más ruhát, könyvet és sok-sok játékot, sapkát indítok 1 Ft-ról vagy kedvező fix áron nézd meg őket ha kedved, időd engedi!
Sokat spórolhatsz a postaköltségen, ha több dolgot is választasz!
Sok-sok  aukciót indítok folyamatosan, mert szekrénypakolást tartok, találsz sokféle dolgot, ruhától a babajátékokig, cipőket, könyveket válogathatsz akár 1 Ft-ért, ha kedved és időd engedi, nézz szét nálam!
Termékeim személyesen is átvehetőek tőlem vagy családtagjaimtól Érden, Székesfehérváron, Budapesten a XI. illetve XIII. kerületben a Reno udvarban a Brendon előtt megbeszélés szerint.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-17 14:27
. IKEA SPÖKA Éjszakai világitás - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Fontos