2011. október 30., vasárnap

Kés Kerámia Kés Próbáld ki és nem fog kelleni más - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Kerámia Kés
Próbáld ki és többet rá se nézel a hagyományos konyhai késekre!!!
Én sem hittem! A filmekben láttam, nagyon megtetszett, de úgy gondoltam, hogy jó dolgukban nem tudnak mit kitalálni, és mivel felvágni a hétköznapi emberek előtt!
Véletlenül megtaláltam az importőrt, nem olcsó gondoltam de meglepem a feleségemet vele! Hazavittem, a feleségem is csúnyán nézett miért vettem ennyi pénzért 1 db kést, de amikor kipróbálta!!!!
Egyből megváltozott a véleménye!
Hihetetlen, de ilyen vékony és szép szeleteket amit ezzel lehet vágni mással nem lehet! Nem tapad nem ragad csak vág!
Pár szó a kerámia kés előnyeiről, és sajnos de van hátránya is:
▪ Rendkívül éles kerámia penge
▪ Cirkonium oxidból készült penge,
▪ 40%-kal erősebb, 10-szer olyan tartós mint az acélpenge
▪ Kiváló zöldségek, gyümölcsök, csont nélküli húsok, puha sajtok, kenyérfélék szeleteléshez
▪ Nem rozsdásodik
▪ Nem befolyásolja az ételek ízét
▪ Rendkívül könnyű
▪ Igazi kerámia penge: a gyémánt után a második legkeményebb, így igazán alkalmas egy életre szóló kés anyagának.
 
Nem használható fagyott vagy csontos húsok, kemény sajtok darabolására
Műanyag vagy fa vágódeszkán használja
Mosogatógépben nem mosható. Tisztítása: kézzel, enyhén mosogatószeres, meleg vízben
 



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2011-11-17 03:33
. Kés Kerámia Kés Próbáld ki és nem fog kelleni más - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Fontos